Шановні партнери, при віддачі замовлення у складання, враховуйте, що замовлення на самовивіз буде готове не раніше ніж через 3 години з моменту його віддачі у складання.
«Дніпровський пан» - нова сувенірна гра про Дніпро.

Мережа дитячих магазинів MYplay, а також Іоаннів Центр, що входять до групи компаній KIDDISVIT – відтепер на мапі унікального проекту – настільної гри «Дніпровський пан».

Українські хлопці придумали нову настільну гру про Дніпро!

Мета проекту – створити сувенірний всеукраїнський бренд, який однаково був би пізнаваним у будь-якому куточку країни.

Схожі настільні ігри, присвячені 11 містам західної України, а саме Івано-Франківську, Львову, Вінниці, Чернівцям та іншим, вже є.

У листопаді 2020 автори ідеї дістались і Сходу України. Збір інформації, пошук партнерів, вивчення історії та власне створення гри про Дніпро тривало півроку.

Хлопцям вдалось згуртувати навколо задуму 30 реальних компаній Дніпра. Серед них і MYplay та Іоаннів Центр.

Згідно правил «Дніпровський пан» нагадує «Монополію», втім це не банальна калька. «Дніпровький Пан» - це мікс історії та сучасних реалій.

Гра насичена колоритом дніпровських вулиць, у ній зібрані відомості про історичних постатей Дніпра та акумульована інформація щодо сучасних бізнесів - провідних компаній регіону.

«Я не хотів створювати тривіальну «Монополію», втім і не мав бажання зробити складну механіку гри, у якій важко розібратись. Тому ми вирішили зробити альтернативу «Монополії», змінили її до непізнаваності. Вийшло – дуже круто та набагато цікавіше», - каже Сергій Матусов, автор ідеї гри «Дніпровський пан».

На ігровому полі представлені 30 компаній-партнерів, що підтримали стартап «Дніпровський пан». Ці компанії можна купувати, обмінювати та добудовувати.

Цікаво, що зображені пам’ятки архітектури – не продаються та згідно правил їх можна лише орендувати.

Серед компаній є мережа дитячих магазинів MYplay, Іоаннів Центр, компанія BIOSFERA, мережа магазинів АТБ, INTERPIPE, BARTOLOMEO BEST RIVER RESORT, Будь UA, Готель Літера, Grand Hotel, Park Hotel, Торгове місто ВАВІЛОН, Wine Library, MOVA Beer Co, Cascade Plaza, Відпочинковий комплекс "Хутір", МОСТ-сіті, Стоматологічна клініка AMEL, Фрегат, Tsunami SPA Hotel, Наша правда, Menorah (Менора), ТМ Мушкетер, Axor (Аксор), АЛАН (бренд м'ясних виробів), ТМ Ласунка, Millenium Chocolate, Comfy, Міропласт WDS, Interpipe (Інтерпайп), інформаційна агенція Інформатор.

Ігровими фігурками виступають реальні історичні особистості Дніпра – Олександр Поль, Андрій Фабр, Дмитро Яворницький.

Більше 100 карток розказують легенди про місто з часів його заснування і до сьогодні. Всі елементи гри зроблено вручну. Інструкція запакована у крутий конверт з печаткою, а фігурки зберігаються у стильному мішечку з тканини.

Гра пропагує вивчення історії, знайомство з бізнес потенціалом міста.

«Дніпровський пан» втілює формат обміну культурними цінностями між регіонами – так приміром, у якості сувеніру гру про Дніпро можна подарувати партнерам у Києві чи Львові, а від них отримати схожий подарунок.

Цікаво, що варіантів гри «Дніпровський пан» три: сувенірний, бюджетно-студентський  - його автори передадуть до шкіл та вишів та продаватимуть у роздробу, і безкоштовний у PDF версії, цей варіант можна просто самостійно скачати, роздрукувати і «ПАНУВАТИ».

 

Вдячні інформаційній агенції Інформатор за фото.

  Loading...