Шановні партнери, при віддачі замовлення у складання, враховуйте, що замовлення на самовивіз буде готове не раніше ніж через 3 години з моменту його віддачі у складання.
Часті питання
🔥 Як дізнатися номер ТТН?

Номер ТТН можна подивитись у вкладці «Мої замовлення», обрав замовлення зі статусом «Відвантажено». 

Як дізнатися номер ТТН?
🔥 Як з нами зв'язатися?

В особистому кабінеті у вкладці «Контакти» доступна контактна інформація вашого менеджеру та помічника менеджеру. 

🔥 Чи є мінімальний обсяг закупівель?

Якщо Ви маєте додаткову знижку, яку отримали за обсяг продажу, її необхідно підтверджувати відповідним річним обсягом.  

🔥 Чи існує брендоване обладнання для роздрібних магазинів і торгових мереж?

Компанія не надає брендованого обладнання. 

🔥 Які маркетингові матеріали можливо отримати на сайті?

У вкладці «Маркетинг» є можливість скачати доступні матеріали.

🔥 Як отримати вивантаження товарів для розміщення на сайті?

1.    Розсилка товарів (формат .xml, .yml) – необхідно запросити у Вашого менеджеру підключити Вас до розсилки. 
2.    Прайс (формат .ecxel) – необхідно запросити у Вашого менеджеру підключити Вас до розсилки. 
3.    Перейти за посиланням (формати .xml, .yml, .csv ) у браузері – необхідно запросити у Вашого менеджеру посилання. 

🔥 Які дані необхідно ввести після авторизації на початку користування сайтом?

Після авторизації в першу чергу необхідно вказати контрагента, договір та магазин, після чого будуть застосовані комерційні умови обраного договору, розраховані ціни і будуть відображатись товари з Вашою ціною. 

Які дані необхідно ввести після авторизації на початку користування сайтом?
🔥 Як сплатити замовлення?

В особистому кабінеті у вкладці «Фінанси» наведені реквізити для сплати. 

🔥 Які умови відвантаження товарів?

Для початку співпраці необхідно укласти договір поставки, для цього потрібно надати контактну інформацію та копії статутних документів.

🔥 Яке мінімальне замовлення для безкоштовної доставки?

Сума замовлення для безкоштовної доставки від 8 000 грн. 

🔥 Чи є можливість автоматичного запиту прайс-листа?

В особистому кабінеті у вкладці «Мої дані» у блоці «Підписки» є можливість завантажити актуальний прайс-лист у будь-який час. 

Також є окрема вкладка в особистому кабінеті, де можна скачати прайс-лист і побачити опис його стовбців. 

🔥 Де на сайті можна знайти інформацію про комплектацію товару, розміри, наявність інструкції?

Відкривши карточку товару є можливість побачити опис та характеристики товару.

 

🔥 Корисна інформація для нових партнерів про прийом товару, сервісний центр, сервіси, чат-боти.
🔥 Акції та умови участі в них

Компания проводит национальные акции, в которых принимают участие все клиенты компании. 
Условия участия анонсируются при запуске акции. 

🔥 Умови гарантійного ремонту.

В компанії працює сервісний центр, який наддасть інформацію по будь якому товару:  

+38 067 561 22 94 (Viber)  
+38 095 759 12 92  
Skype: service_kiddisvit  

Пошта: [email protected]  

м. Дніпро вул. Варварівська, 32  

Телефонуйте за зручним номером або пишіть, надсилайте фото, відео несправності у Viber, Skype чи на пошту.  

Ремонт здійснюється згідно гарантійним умовам товару. 

🔥 Як дізнатися чи є товар в наявності та скільки?

У каталозі відображається залишок товару на складах з кількістю. 

При виборі товару у карточці товару є можливість обрати склад і там також відображається кількість товару в наявності. 

🔥 Як оплатити доставку, якщо товар відвантажено за умовами дропшипінгу за рахунок продавця?

Сума за доставку буде нарахована на Ваш договір і ви зможете розрахуватися при наступних замовленнях.

🔥 Умови дропшипінгу.

🔥 Чи є можливість формування замовлення за допомогою завантаження файлу форматом MS Excel?

Так, є можливість завантаження замовлення з прайс-листу. В особистому кабінеті у вкладці "Мої замовлення" необхідно натиснути кнопку «Завантажити замовлення з файлу». 

Чи є можливість формування замовлення за допомогою завантаження файлу форматом MS Excel?
🔥 Як оформити замовлення з відправкою за умовами дропшипінгу?

При виборі способу доставки необхідно перейти на вкладку «Отримувач не я» і ввести інформацію.

Як оформити замовлення з відправкою за умовами дропшипінгу?
🔥 Як оформити повернення?

Для оформлення повернення необхідно зв’язатися з Вашим менеджером, вказати причину, погодити термін та спосіб повернення товару.* 

*Оформлення повернення товару на сайті b2b в процесі розробки. 

  Loading...