🔥 Як дізнатися номер ТТН?
Номер ТТН можна подивитись у вкладці «Мої замовлення», обрав замовлення зі статусом «Відвантажено».

🔥 Як з нами зв'язатися?
В особистому кабінеті у вкладці «Контакти» доступна контактна інформація вашого менеджеру та помічника менеджеру.
🔥 Чи є мінімальний обсяг закупівель?
Якщо Ви маєте додаткову знижку, яку отримали за обсяг продажу, її необхідно підтверджувати відповідним річним обсягом.
🔥 Чи існує брендоване обладнання для роздрібних магазинів і торгових мереж?
Компанія не надає брендованого обладнання.
🔥 Які маркетингові матеріали можливо отримати на сайті?
У вкладці «Маркетинг» є можливість скачати доступні матеріали.
🔥 Як отримати вивантаження товарів для розміщення на сайті?
1. Розсилка товарів (формат .xml, .yml) – необхідно запросити у Вашого менеджеру підключити Вас до розсилки.
2. Прайс (формат .ecxel) – необхідно запросити у Вашого менеджеру підключити Вас до розсилки.
3. Перейти за посиланням (формати .xml, .yml, .csv ) у браузері – необхідно запросити у Вашого менеджеру посилання.
🔥 Які дані необхідно ввести після авторизації на початку користування сайтом?
Після авторизації в першу чергу необхідно вказати контрагента, договір та магазин, після чого будуть застосовані комерційні умови обраного договору, розраховані ціни і будуть відображатись товари з Вашою ціною.

🔥 Як сплатити замовлення?
В особистому кабінеті у вкладці «Фінанси» наведені реквізити для сплати.
🔥 Які умови відвантаження товарів?
Для початку співпраці необхідно укласти договір поставки, для цього потрібно надати контактну інформацію та копії статутних документів.
🔥 Яке мінімальне замовлення для безкоштовної доставки?
Сума замовлення для безкоштовної доставки від 9 000 грн.
🔥 Чи є можливість автоматичного запиту прайс-листа?
В особистому кабінеті у вкладці «Мої дані» у блоці «Підписки» є можливість завантажити актуальний прайс-лист у будь-який час.
Також є окрема вкладка в особистому кабінеті, де можна скачати прайс-лист і побачити опис його стовбців.

🔥 Де на сайті можна знайти інформацію про комплектацію товару, розміри, наявність інструкції?
Відкривши карточку товару є можливість побачити опис та характеристики товару.

🔥 Корисна інформація для нових партнерів про прийом товару, сервісний центр, сервіси, чат-боти.
🔥 Акції та умови участі в них
Компания проводит национальные акции, в которых принимают участие все клиенты компании.
Условия участия анонсируются при запуске акции.
🔥 Умови гарантійного ремонту.
В компанії працює сервісний центр, який наддасть інформацію по будь якому товару:
+38 067 561 22 94 (Viber)
+38 095 759 12 92
Skype: service_kiddisvit
Пошта: v.jacyk@kiddisvit.ua
м. Дніпро вул. Варварівська, 32
Телефонуйте за зручним номером або пишіть, надсилайте фото, відео несправності у Viber, Skype чи на пошту.
Ремонт здійснюється згідно гарантійним умовам товару.
🔥 Як дізнатися чи є товар в наявності та скільки?
У каталозі відображається залишок товару на складах з кількістю.
При виборі товару у карточці товару є можливість обрати склад і там також відображається кількість товару в наявності.

🔥 Як оплатити доставку, якщо товар відвантажено за умовами дропшипінгу за рахунок продавця?
Сума за доставку буде нарахована на Ваш договір і ви зможете розрахуватися при наступних замовленнях.
🔥 Умови дропшипінгу.

🔥 Чи є можливість формування замовлення за допомогою завантаження файлу форматом MS Excel?
Так, є можливість завантаження замовлення з прайс-листу. В особистому кабінеті у вкладці "Мої замовлення" необхідно натиснути кнопку «Завантажити замовлення з файлу».

🔥 Як оформити замовлення з відправкою за умовами дропшипінгу?
При виборі способу доставки необхідно перейти на вкладку «Отримувач не я» і ввести інформацію.

🔥 Як оформити повернення?
Для оформлення повернення необхідно зв’язатися з Вашим менеджером, вказати причину, погодити термін та спосіб повернення товару.*
*Оформлення повернення товару на сайті b2b в процесі розробки.