29-30 квітні в Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум. Цього року подія пройшла під гаслом “Сенсотворці: шукай своє” – говорили про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством.
Компанія KIDDISVIT стала активним учасником виставкової зони та презентувала благодійний проєкт “Шеврони Героїв”. У контексті форуму стенд компанії привернув особливу увагу. Адже проєкт "Шеврони Героїв" спрямований на підтримку Збройних Сил України і є прикладом того, як бізнес може виходити за межі комерції та наповнювати свою діяльність глибоким змістом та сенсом.
На фоні численних запитів щодо долучення до ініціативи представники KIDDISVIT окреслили 5 простих способів підтримати українських захисників через проєкт "Шеврони Героїв":
- Розказати про благодійну ініціативу у своїх соцмережах: поширення – це теж зброя!
- Купити машинки для підрозділу – зробити подарунок воїнам, яким допомагаєте.
- Розмістити Шеврони Героїв у своїй торговій мережі – зробити свій внесок у Перемогу.
- Використовувати машинки як благодійні призи – дарувати в акціях/розіграшах.
- Генерувати нові ідеї для розвитку проєкту задля важливої мети.
Участь в Ukrainian Marketing Forum стала важливою подією, яка допомогла KIDDISVIT ще раз продемонструвати, як маркетингові зусилля можуть сприяти реалізації глибоких сенсів через продукт.
Ми продовжуємо активно розвивати проєкт "Шеврони Героїв" та передавати 100% прибутку з продажу на антидрон системи захисту для воїнів.
Долучайтесь!
Машинку собі – РЕБ військовим.
Шеврони Героїв на захисті Героїв!