10 жовтня 2024 року KIDDISVIT провів KIDDI SUMMIT 2024 для ключових партнерів компанії.
Закритий захід зібрав провідних гравців ринку іграшок – загалом подію відвідало понад 150 гостей!
Павло Овчинніков, СЕО KIDDISVIT, відкрив захід і розповів про тренди та розвиток ринку іграшок в Україні.
Ольга Овчиннікова, директорка з маркетингу KDDISVIT, презентувала TOP CHRISTMAS-іграшки 2024.
Віра Ковтун, керівниця відділу маркетингових комунікацій, та Юлія Ісаєва, керівниця відділу управління категоріями, виступили з оглядом новинок та маркетингових інструментів.
Анастасія Денисюк, Head of Research з Gradus Research, презентувала дослідження українського ринку іграшок 2024
Юлія Береснева, Team Lead PPC діджитал-агенції Promodo, розповіла, як зміна календаря зимових свят вплинула на нішу дитячих іграшок і до чого готуватися в цей сезон.
“На KIDDI SUMMIT 2024 зібрались активні, завзяті, ті, хто вірить у майбутнє ринку іграшок. Це чіткий сигнал – гравці ринку хочуть розвиватись та надавати дітям найкращі іграшки. І я впевнений – після Саміту у них є розуміння, як це зробити. Дякую всій команді за організацію потужного івенту! Гостям – за те, що були сьогодні з нами. Дякую ЗСУ за можливість проводити такі заходи, працювати та зростати, попри виклики воєнного часу. З новими знаннями та інструментами – в новий різдвяний сезон! Зробимо його потужним та подаруємо дітям максимум радості від наших іграшок”, – Павло Овчинніков, СЕО KIDDISVIT.
Окрім конференції, гості заходу відвідали виставку, де наочно побачили та протестували найтрендовіші іграшки від KIDDISVIT.
Продовжуємо разом наповнювати дитинство радістю!