Шановні партнери, при віддачі замовлення у складання, враховуйте, що замовлення на самовивіз буде готове не раніше ніж через 3 години з моменту його передачі у складання.
KIDDISVIT в TikTok

Аудиторія TikTok за останній рік зросла у геометричній прогресії, досягнувши позначки у більш ніж 600 млн користувачів по всьому світу.

Те, що раніше вважалося соцмережею для покоління Z, тепер - перспективна платформа для просування бізнесу.

За деякими прогнозами, у наступному році кількість користувачів TikTok досягне мільярда.

Автентичний бренд-маркетинг

Велика частина культури TikTok корінням сягає до покоління Z. Саме вони встановили свої норми для цієї платформи.

TikTok надає перевагу автентичності, а не досконалості - і, таким чином, пропонує щирий та природній простір для просування бренду.

Розуміючи перспективність TikTok як інструменту в реалізації маркетингової стратегії з просування брендів, компанія KIDDISVIT вирішила приєднатися до спільноти.

 

KIDDISVIT увірвався в TikTok

Ідею про акаунт і власний контент у популярній мережі у відділі маркетингу обговорювали давно.

Стартувати вирішили 1 квітня - тому що появу в TikTok сприймали, як реальний ФАН і нову пригоду.

А по факту вдалося круто влитися у цю неймовірну тусовку, здивувати користувачів контентом і потрапити у тренд!

Менше ніж за місяць ми набрали у мережі TikTok 136,2 тисячі підписників!

Деякі відео б'ють рекорди за кількістю переглядів та лайків. Так, наприклад, ролик про 3D ручку 3Doodler Start набрав 3,3 М переглядів і 289,5 тисяч лайків!

Ідея роликів для TikTok - показати молоду сім'ю, де дорослі «не вимкнули» у собі дитину й готові відриватися.

Але у головних ролях в усіх відео у мережі TikTok - найкращі іграшки від KIDDISVIT!

Сміливість, слідкування за трендами та відмінна робота на результат - стратегія KIDDISVIT, яка гарантує успіх проекту!

Одна з найпривабливіших особливостей TikTok - це можливість досягти успіху з абсолютно різним бюджетом, навіть мінімальним.

Маркетингові можливості TikTok досить великі, у порівнянні з іншими платформами.

Цікавий контент, спрямований на чітку цільову аудиторію, дає органічне збільшення охоплень.

Відповідно, зростає лояльна аудиторія, збільшується цікавість та пізнаваність кожного бренду!

Друзі, підписуйтесь на KIDDISVIT у TikTok - у нас там весело!

Переходьте за посиланням: https://www.tiktok.com/@kiddisvit.ua?lang=uk-UA

Або гугліть у пошуку: TikTok - kiddisvit.ua

А крутий контент - KIDDISVIT гарантує!

  Loading...