Компанія KIDDISVIT запустила власний бренд іграшок BORSCH.
Частину від продажу буде направлено через фандрейзингову платформу United24 на відбудову України.
Мета – зібрати 1 500 000 грн.
BORSCH – це 8 колекційних фігурок кумедних овочів, які допоможуть дітям через гру дізнатися цікаві факти про борщ та з чого він готується.
“Борщ має багату історію та особливе культурне значення для України. Це споконвічно українська національна страва, яка включена до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Бо борщ – народжений в Україні. Іграшки від бренду BORSCH – це захоплююче колекціонування і для дітей 3-12 років, і для дорослих українців, які люблять борщ. Впевнений, що проєкт матиме успіх і допоможе зібрати кошти на відбудову нашої країни”, – Павло Овчинніков, CEO компанії KIDDISVIT.
Проєкт розроблявся як міжнародний. Мета іграшок BORSCH – розказати більше про Україну, популяризувати її кулінарні традиції та закохати у неї весь світ.
“Ми вже представили BORSCH на виставці в Нью-Йорку та отримали позитивні фідбеки від партнерів. Сподіваюсь, що продукт стане популярним на міжнародному ринку, адже охоплює сучасні тренди:
- Collectible toys: потрібно зібрати всі овочі з колекції, щоб “зварити” свій борщ.
- Educational toy: можна навчитися варити борщ за 10-ма різним рецептам, які завантажуються по QR-коду.
- Smart Charity: частина прибутку з кожної іграшки буде передана на проєкт з відбудови України через United 24”, – додав Павло.
Підтримати благодійний проєкт та знайти іграшки можна в національних мережах: Аврора Мультимаркет, Антошка, АТБ Маркет, Будинок Іграшок, Епік (Епіцентр), Таврія-В, Чудо Острів, MYplay, NOVUS, Rozetka, UPG та інші.
Довідка:
Іграшки BORSCH виготовлені з еластичного матеріалу, мають антистресовий ефект та чудово тягнуться. Деякі – змінюють колір на сонці та в теплій воді. Крім фігурки до набору входить лист колекціонера з переліком всіх героїв та цікавими фактами про борщ і користь кожного овоча. Текст листа колекціонера написаний українською та англійською мовами.