Шановні партнери, при віддачі замовлення у складання, враховуйте, що замовлення на самовивіз буде готове не раніше ніж через 3 години з моменту його віддачі у складання.
ESG-стратегія сталого розвитку KIDDISVIT: 7 кроків, які впроваджує компанія.

Тетяна Денисюк – операційна директорка KIDDISVIT

В Європейському Союзі вже регулюють ESG-стратегію компаній. Впроваджують такий підхід як інструмент політики сталого розвитку. В основі – прагнення зробити бізнес відповідальнішим.

ESG розшифровується як екологія (Environmental), соціальний розвиток (Social) та корпоративне управління (Governance). Загалом, впроваджуючи таку стратегію, підприємства мають зменшити негативний вплив на довкілля, покращити механізм управління та забезпечити прозоріші умови для інвесторів. На практиці недотримання ESG-стратегії в ЄС загрожує бізнесу зокрема відмовою у кредитуванні.

Україна, як потенційний член Євросоюзу, має також впроваджувати нові принципи.

Для KIDDISVIT принципи ESG – не просто про зобов'язання перед державою. Стратегія корелюється з місією компанії: наповнювати дитинство. А наповнене дитинство можливе лише у світі, де є підтримка в суспільстві та чиста екологія.

Інструменти ESG, які впровадили у KIDDISVIT

Екоофіс

Екологічна відповідальність – перша складова стратегії сталого розвитку. Загалом, для України, яка зараз потерпає від російської агресії, це питання стоїть гостро. Бо масовані обстріли ворогом нафтобаз та нафтопереробних заводів призводять до викидів токсичних речовин у повітря. Тим часом пластикове забруднення залишається загрозою планетарного масштабу. Тому екологічні ініціативи потребують постійного розвитку.

Ми почали сортувати сміття ще у 2018 році. Команда з повагою ставиться до такого підходу, багато хто перейняв екозвички й тепер сортує сміття вдома. Зараз в планах – використання сонячної енергетики. Також є напрацювання щодо проєкту, який дозволить подарувати друге життя старим іграшкам. У власній роздрібній мережі MYplay для пакування товару використовуємо екосумки та екопакети – цьогоріч отримали відзнаку від Rendpaco Eco за внесок у розвиток екосвідомості громадян України.

Матеріальна підтримка та рівність всіх членів команди

У складні воєнні часи співробітники особливо мають відчувати, що за будь-яких труднощів компанія підставить плече. Наприклад, в ситуації хвороби, смерті родича, чи іншого форс-мажору наші працівники можуть звернутися за фінансовою підтримкою і компанія допоможе. Тому команда почуває себе захищеною.

Гендерна рівність – це також важливий фактор ESG- стратегії. За статистикою фонду ООН жінки посідають лише 29% керівних посад у світі. Серед причин – необхідність догляду за дітьми. Тому, щоб кожна співробітниця могла працювати – в офісі KIDDISVIT функціонує дитяча кімната і є няня. Нині 64% посад в компанії займають саме жінки.

Залучення більшої кількості працівників до прийняття рішень

Команда має відчувати свій вплив у компанії. Тому варто забезпечити відкриту комунікацію між ТОП-менеджерами та мідл-сегментом. Запрошувати на зустрічі, де обговорюються стратегічні питання, наділити працівників повноваженнями для прийняття рішень, забезпечити достатній рівень навчання та мотивації.

Ми на 100% за такий підхід! Тому до стратегічної сесії залучаємо не тільки ТОП-менеджерів, а і середню ланку співробітників. Це створює відчуття дотичності до перемог компанії більшої кількості людей. Такий підхід виховує лідерів в середині команди та мотивує на нові звершення.

Розвиток команди та постійне навчання

В наш час той, хто стоїть на місці, залишається позаду. Кваліфікації потребують постійного оновлення. Тим більше зараз, коли на ринку є нестача кваліфікованих співробітників, особливо важливо розвивати власну команду.

У нас є внутрішнє навчання: Школа новачка, Академія KIDDISVIT, проводять лекції запрошені профільні спікери. Також доступна база з курсами, які кожен працівник може переглянути. ТОП-менеджери беруть участь у програмі Pre-MBA від Academy DTEK.

Соціальна відповідальність

Бізнес не може стояти осторонь війни, відповідальність кожного зараз – допомагати державі, людям. KIDDISVIT співпрацює з українськими благодійними фондами, допомагає дітям які постраждали від війни. Так у 2023 році понад 87000 дітей отримали допомогу від компанії. Це підтримка онкохворих дітей, путівки в дитячі табори для дітей, чиї батьки загинули на війні, новорічні подарунки, створення приміщень для майстер-класів, допомога постраждалим сімʼям. Окремо компанія допомогла відновити 26 будинків на Херсонщині.

Долучаємося й до інших соціальних проєктів, зокрема, підтримуємо реабілітаційний Іоаннів центр. Інтегруємо тренд SMART Charity в продукти кампаній. Так у листопаді та грудні 2023 були запущені 2 благодійні проєкти разом з United24: з іграшками-антистрес BORSCH та машинками з символікою ЗСУ TECHNODRIVE.

Завдяки цим ініціативам кожен співробітник відчуває причетність до позитивних змін. І це також впливає на лояльність команди.

Контроль якості та особиста відповідальність за продукцію

Клієнт має відчувати підтримку компанії й після того, як придбав товар. Питання можуть бути дуже різними: від простого нерозуміння інструкції до несправностей самої продукції.

Щоб швидко опрацьовувати всі запити, у нас функціонує сервісний центр. Попри те, що компанія працює в бізнес-моделі дистрибуція, KIDDISVIT взяв на себе відповідальність за товар і створив власний сервісний центр. Контроль якості іграшок складається з кількох етапів: від моменту закупівлі за кордоном до перевірки перед відправленням до магазинів. Тому несправності з іграшками – рідкість. З відвантаженого 1 млн іграшок компанії, в середньому, всього 12 гарантійних ремонтів.

Надійне партнерство

Важливий фактор ESG – репутація бізнесу, прозорість діяльності компанії та ефективність управління. На практиці це означає – відповідальність компанії перед партнерами та дотримання умов ведення бізнесу, зокрема і перед державою.

Наприклад, KIDDISVIT виконує зобов’язання і вчасно сплачує послуги. Тому немає судових процесів, де компанія виступає Відповідачем. Цей фактор ESG-стратегії робить компанію привабливою для інвесторів та прогнозованою для Партнерів. Співробітники розуміють, що працюють в надійній компанії.

Також ми ділимося знаннями. Тренери Академії KIDDISVIT навчають продавців в торгових точках партнерів: допомагають зі знанням асортименту та особливостей товарів, дають інструменти технік продажів та розвитку емоційного інтелекту.

З чого компаніям варто почати розробку стратегії сталого розвитку?

ESG-стратегія – це сучасний підхід до підприємництва. В її основі гуманні принципи. Тому варто ставитися до впровадження такої політики, як до логічного кроку для розвитку бізнесу, а не як до вимушених дій чи тренду.

Для впровадження стратегії знадобиться план дій:

  • Визначити бізнес-цілі. Варто обрати практичні стимули для запровадження ESG-стратегії. Це може бути інвестиційна привабливість, підтримка бренду, зв’язки та комунікації, вихід на інші ринки.
  • Зібрати інформацію про політику сталого розвитку та проаналізувати, які фактори можна почати запроваджувати вже зараз.
  • Розробити покрокову ESG-стратегію компанії.
  • Залучити співробітників та мотивувати дотримуватися принципів ESG.
  • Не звертати з наміченого шляху.

________

Ми впевнені – бізнесу не варто чекати запровадження регуляції ESG-стратегії на державному рівні. Зміни потрібно починати вже зараз. І не лише для того, щоб Україна успішно розвивалась в цивілізованому європейському бізнес-просторі. Насамперед це важливо для збереження здорового соціального та екологічного середовища для майбутніх поколінь.

  Loading...