День народження компанії - крутий привід зібратися разом!
Вечірка пройшла у дусі фестивалю Октоберфест.
KIDDISVIT занурився у настрій мюнхенських народних гулянь.
Фотозона була стилізована під фольклорний фестиваль пива.
Соцмережі миттєво вибухнули класними фоточками і сторіз із місця подій.
У розпал вечора колектив «давав жару» у танцях під акомпанемент музикантів! Драйву додавала атмосфера!
За традицією на початку вечора Павло Овчинніков виступив із вітальним словом і підвів підсумки роботи компанії за рік.
Нам є чим пишатися!
Компанія навчилася працювати у режимі турбулентності і в умовах карантину KIDDISVIT показав зростання продажів.
Закінчили ребрендинг мережі магазинів MYplay. Сьогодні в Україні їх 16 і є великі плани з розвитку.
Вивели на ринок адаптованого українською робота-художника Quincy. І це була одна з найскладніших адаптацій за всю історію роботи компанії у цьому напрямку.
MYplay став офіційним представником американського бренду дитячого одягу Carter's.
Відзначили 10-річний ювілей японського бренду підгузків Goo.N в Україні.
Стали офіційними представниками швейцарської компанії Micro Mobility Systems AG, яка відома якісними самокатами для дітей і дорослих!
Підписали договір про співпрацю з Hasbro на бренди PJ Mask і Peppa Pig.
Отримали від Міністерства освіти і науки гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі» на конструктор ZNATOK. Тепер конструктором можна грати на уроках фізики, адже це рекомендує МОН!
У цьому році ми відзначили другий рік роботи Іоанового центру. І сюди їдуть діти зі всієї України. Позитивні результати у реабілітації кожної дитини дуже надихають!
Ми працюємо для батьків і дітей, які довіряють і люблять наші іграшки.
«Всі ці досягнення - завдяки злагодженій роботі команди. У нас є чітке розуміння стратегії розвитку. Амбіції тримають у тонусі, а мрії драйвлять і надихають!» - відзначив Павло Овчинніков.
KIDDISVIT продовжує наповнювати дитинство радістю і розвитком!
З днем народження, KIDDISVIT!