15 і 16 жовтня, в режимі ZOOM-конференції, KIDDISVIT презентувала новинки асортименту для партнерів.
Напередодні старту новорічного сезону продакт-тренери Академії KIDDISVIT презентували топові та яскраві новинки 2020.
А маркетинг компанії, поділився планами просування на цей новорічний сезон.
Презентацію KIDDISVIT ми почали з найяскравішої новинки сезону 2020, на появу якої всі дуже чекали.
Музична серія L.O.L. Remix - це абсолютно новий погляд на бренд L.O.L. Тут зміксовані — музика, фешн, розпакування, тренди і стилі з найрізноманітніших музичних напрямків: поп, рок-н-рол, R & B і кантрі. Це справжній ХІТ!
«Хітом для хлопчиків був і залишається бренд Screechers Wild - цього року стартували продажі другого сезону. Нові Скрічери — Нові батли. З продажу цього року ми бачимо, що цікавість до цього бренду – досить висока», - зазначив CEO KIDDISVIT Павло Овчинніков.
KIDDISVIT першим почав адаптувати іграшки українською мовою і цього року ми випускаємо на ринок унікальну новинку, — робот Quincy.
Робот, заговорив українською завдяки старанням креативної команди KIDDISVIT.
Він вчить дітей малювати, писати, рахувати. Це та новинка, якою ми справді пишаємось.
Адаптація цього робота тривала кілька місяців і стала наймасштабнішою за всю історію компанії.
Ми тримаємо в фокусі категорію брендів evergreen - це іграшки, які у ТОПових позиціях продажів з року в рік:
Kiddieland з його ТОП четвіркою: Ноїв Ковчег, Мультикуб, Мультицентр і Чудомобилі.
Battat з музичною серією, що тримається в ТОПі продажів з року в рік.
Baby Born - цілий світ турботи, а не просто пупс!
Електронні конструктори ZNATOK і дитяча 3D ручка 3Doodler Start - дають дітям ті навички, яким, на жаль, не вчать в школі.
Ми готові до новорічного сезону і впевнені — українські діти будуть у захваті від новинок і улюблених брендів!