Шановні партнери, при віддачі замовлення у складання, враховуйте, що замовлення на самовивіз буде готове не раніше ніж через 3 години з моменту його передачі у складання.
Тренди ринку іграшок 2025: що буде в топі?

Світ іграшок постійно змінюється, адже він відображає все, що відбувається навколо: у соцмережах, технологіях, культурі та загалом у світі. Щороку з’являється щось нове та цікаве, при чому не тільки для дітей, але й для дорослих. Іграшки вже не просто розважають, а ще й навчають, розвивають уяву, зміцнюють стосунки та навіть будують навколо себе цілі ком’юніті. 

Які ж ключові тренди визначатимуть іграшкову індустрію у 2025 році? Дізнаємось разом з KIDDISVIT! 

Епоха кідалтів: іграшки – це серйозно!

Дорослі далеко не в останню чергу впливають на розвиток іграшкової індустрії. Світова статистика показує: майже 90% батьків купують іграшки не лише для дітей, але й для себе. Феномен кідалтів – дорослих, які зберігають дитячу любов до ігор та колекціонування – стає все більш помітним. 

Яскравий приклад – успіх колекційних фігурок Funko POP!. Вони стали шалено популярними серед дорослих, даруючи їм можливість знову відчути себе дітьми. Ці фігурки з милим дизайном дозволяють зануритись у всесвіти улюблених фільмів, мультфільмів, аніме та ігор, чим створюють атмосферу ностальгії та радості.

Свідомий вибір: іграшки з сенсом 

Світ змінюється, а разом з ними й вимоги до іграшок. Батьки дедалі частіше розуміють, як сильно іграшки впливають на формування світогляду дитини, тому і тренд на свідоме споживання набирає обертів. 

Батьки прагнуть, щоб іграшки не тільки розважали, але й навчали дітей рівності та інклюзивності, допомагаючи їм зрозуміти та прийняти різноманіття світу. З іншого боку, вони цінують аутентичність та шукають іграшки, які залишаться цікавими для дитини протягом тривалого часу. З огляду на події в Україні, багато батьків обирають патріотичні іграшки.

Вчимося граючись: ера освітніх іграшок STEM

Сучасні батьки розуміють, що навчання може бути цікавим та захопливим, особливо якщо воно відбувається у формі гри. Тому освітні іграшки не втрачають популярності. Вони допомагають дітям розвивати навички в різних сферах, від науки та технологій до інженерії та математики (STEM), а також стимулюють творчість. 

STEM-конструктори DOKA від KIDDISVIT – яскравий приклад ефективного навчання через гру. Вони знайомлять дітей з фізикою та електронікою, а головне – показують, як ці знання можна використати в реальному житті. Зібравши схему, дитина може власноруч створити справжній вентилятор або, наприклад, дверний дзвінок. Міністерство освіти та науки України навіть рекомендує ці конструктори для шкіл.

 

Повернення легенд: попкультура диктує тренди

Попкультура продовжує впливати на формування трендів іграшкової індустрії. Фільми, відеоігри, аніме – все це знаходить своє відображення у світі іграшок. Виробники успішно поєднують ностальгію за минулим з сучасними тенденціями. 

Так, іграшки за мотивами ПокемонівЧерепашок НіндзяГаррі Поттера чи Зоряних війн залишаються хітами продажів. Уже зараз ліцензійні продукти становлять 31% усіх продажів у світі, і сегмент зростатиме з виходом нових фільмів та серіалів. Цей тренд безсумнівно продовжуватиметься у 2025 році та надалі.

Гра як спосіб подбати про себе

Гра – це не тільки розвага, а ще й важлива форма турботи про себе. Наприклад, під час пандемії 77% американських батьків використовували іграшки для підтримки емоційного стану дітей.

Зараз, під час повномасштабного вторгнення, це питання особливо актуальне для українських батьків. Тож ігри, що заохочують здорові звички та нові хобі, стають все більш популярними. Щоб підтримати емоційний добробут, KIDDISVIT пропонує безліч іграшок для активного відпочинкунастільних ігор для приємних вечорів з родиною та захопливі набори для творчості – наприклад, такі як Nebulous Stars.

Тренди від тінейджерів: коли іграшка – це частина іміджу

На іграшкову індустрію безпосередньо впливають і підлітки. Для тінейджерів іграшка – це не просто предмет для гри. Це спосіб самовираження, частина іміджу, щось, що можна колекціонувати та з гордістю показувати в онлайні. Важливий фактор – “крутість”: іграшка повинна бути модною, бажаною серед однолітків.

В останні роки популярним трендом серед підлітків стали антистрес-іграшки. Сквіши від Squishmallows, стретч-іграшки від #sbabam та багато інших — різноманіття справді вражає. Зняття напруги вже не основа їхня функція, їх збирають, обмінюються з друзями та демонструють у соцмережах. Усе це стимулює виробників створювати ще цікавіші й більш інтерактивні продукти.

Екологічні іграшки: турбота про майбутнє 

Виробники іграшок все більше уваги приділяють екологічності та сталому розвитку. Наприклад, Hasbro – найбільша у світі американська компанія, яка займається випуском іграшок та настільних ігор для дітей – має намір прибрати весь пластик з пакування. Виробники Baby Born та L.O.L. Surprise! відмовились від пластику в упаковці. Micro випускає "зелені" самокати, а Battat – коробки, які стають контейнерами для іграшок.

Крім того, стають популярними й нові формати – як оренда чи підписка на іграшки, які дозволяють зменшити негативний вплив на довкілля.

Тренди 2025 року показують, що іграшки – це набагато більше, ніж просто розвага. Це інструменти для розвитку, самовираження та спілкування. Вони допомагають вчитися, творити, мріяти та будувати міцні зв'язки з близькими людьми. Від віртуальних світів до настільних ігор, що об'єднують покоління, – іграшки відкривають безмежні можливості для зростання та пізнання світу.

  Loading...